پویش بزرگ وصیتنامه خوانی شهدا، تا پایان فردا یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: پویش بزرگ وصیتنامه خوانی شهدا، با هدف خوانش اکثریت وصیتنامه‌های شهدای معزز ایران اسلامی تا پایان ۲۲ فروردین ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه شهیدان عزیز ما امروز در قلب مردم جای دارند، افزود: ملت ایران به حقیقت دریافته که شهدای ما زمینه سازان اقتدار، پیشرفت و ثبات حقیقی کشور هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: انقلاب با حماسه آفرینی و شهادت شهدا به بالاترین و اصلی‌ترین جایگاه خود رسیده و در حقیقت انقلاب ما امروز طلایه دار ارزش‌ها و مبانی اعتقادی دین اسلام است.

ولیپور افزود: روز بزرگداشت شهدا، فرصتی برای ارج نهادن این مقام‌های شامخ و بزرگان انقلاب اسلامی است؛ به همین منظور پویش بزرگ وصیتنامه خوانی شهدا، با هدف خوانش اکثریت وصیتنامه‌های شهدای معزز ایران اسلامی، برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: در این پویش که از ۲۲ اسفند پارسال یعنی روز بزرگداشت شهدا آغاز شد؛ کاربران کتابخانه‌های عمومی با توجه به شرایط حاضر کرونایی با استفاده از طرح کتابرانه به امانت کتاب‌های وصیتنامه شهدا با توجه به موجودی بخش شاخص دفاع مقدس پرداختند و در این دوران به خوانش بخش‌های بسیار تاثیرگذار از دیدگاه خود و از بیانات ارزنده شهدای بزرگوار پرداختند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.