حمید صادقی گفت: جواب تست PCR من مثبت شده است و کرونای خفیف گرفته ام.

حمید صادقی مربی تیم ملی هندبال امید در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ابتلایش به ویروس کرونا بیان کرد:  روز چهارشنبه هفته گذشته تست کرونا دادم و جواب آن مثبت شد. از روزی که جواب تست PCR را دریافت کرده ام در قرنطینه به سر می‌برم. خدا را شکر که از نظر بدنی در شرایط بدی قرار ندارم و کرونای خفیف گرفته ام . علاوه بر من  جواب تست  کرونای یکی از هندبالیست‌ها هم مثبت شده است که او هم همانند من در قرنطینه به سر می‌برد. با توجه به دستور پزشک باید ۱۴ روز در قرنطینه باشم تا مجدد تست کرونا بدهم.

او درباره برگزاری اردوی تیم ملی هندبال امید عنوان کرد: اردو‌های تیم ملی از هفته گذشته آغاز شده است و بازیکنان هندبال امید با جدیت تمرین‌های خود را پیگیری می‌کنند. من از راه دور تمرینات تیم ملی امید را پیگیری می‌کنم. در حال حاضر شرایط اردویی تیم ملی خوب پیش می‌رود و تا ۲۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

صادقی اظهار کرد: این اردویی که در حال برگزاری است جنبه انتخابی تیم ملی دارد. ادامه  اردو ها‌ی تیم ملی امید پس از ماه مبارک رمضان پیگیری خواهد شد. در اردوی بعدی شاهد ریزش بازیکنان خواهیم بود و  برای اردوی تدارکاتی بعد از ماه رمضان برنامه‌های خاصی خواهیم داشت.

او در پایان گفت: سن تعدادی از بازیکنان ما بالاتر از ۲۳ سال است، اما از نظر بدنی و فنی شرایطشان خوب است و جذب  تیم ملی بزرگسالان می‌شوند. با برنامه ریزی که داریم تعدادی از  بازیکنان جوان‌تر جایگزین هندبالیست‌های جذب شده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار