سردار طاهری در نشست با شهردار زاهدان گفت: تمامی شهروندان باید برای توسعه شهر و بهبود شرایط و ماندگاری خدمات ارزنده مدیریت شهری همکاری و مشارکت داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری زاهدان با ابراز خرسندی از همکاری‌های صورت گرفته بین شهرداری زاهدان و نیروی انتظامی اظهارداشت: با توجه به وجوه مشترک بسیار زیادی که بین شهرداری زاهدان و نیروی انتظامی وجود دارد می‌طلبد که در راستای اجرای هر چه بهتر امور، تعاملات و همکاری‌ها بیش از گذشته و در سطح گسترده‌تری افزایش یابد.

او اقدامات صورت گرفته از سوی شهردار زاهدان در سال‌های اخیر را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه شهرداری زاهدان در سنوات گذشته و به ویژه در سال ۹۹ با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی فراوان توانست با یک جهش قابل ملاحظه‌ای در بخش‌های مختلف عمرانی و به ویژه مقوله آسفالت معابر موفقیت‌های چشمگیری بدست آورد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها با مجموعه شهرداری تصریح کرد: نیروی انتظامی تا جایی که توانسته در مبحث تقویت فضای سبز شهری ورود پیدا کرده و در این خصوص با ابلاغ موضوع به تمامی یگان‌های تحت امر تا کنون اقداماتی مانند کاشت ده هزار نهال در داخل و خارج از محدوده‌های ذیربط به عمل آورده که امیدواریم این موضوع مد نظر سایر دستگاه‌ها نیز قرار گیرد.

شهردار زاهدان نیز در این نشست اظهارداشت: خادمان مردم در دستگاه‌های اجرایی تنها وقت خود را صرف خدمت به مردم می‌کنند اما شما جان برکفان نه تنها وقت بلکه از جان خود در راستای خدمت به مردم مایه می‌گذارید و این حس امنیتی که امروز کام مردم را شیرین کرده مرهون تلاش‌ها و جانفشانی‌های شما عزیزان است.

عبدالقادر پربار با اشاره به مردمی بودن نیروی انتظامی به عنوان مهم‌ترین رمز موفقیت در مقابل ناامنی‌ها گفت: مردمی بودن نیروی انتظامی کاملاً شفاف زبانزد عامه است به طوری که به موازات تدابیری که برای حل و فصل موضوعات مختلف اندیشیده می‌شود در بسیاری از موارد مقوله مردمی بودن این نهاد خدمت‌گزار باعث ایجاد امنیتی پایدار در جای جای کشور بویژه سیستان وبلوچستان شده است.

او  تصریح کرد: تعاملات و همراهی شما و همچنین عزیزان راهور باعث قوت قلب ما و همکارانمان شده که در این راستا می‌توان به کاهش سرقت اموال عمومی، ایجاد امنیت در پارک‌ها و سایر اماکن تفریحی و عمومی که حضور آسوده خاطر شهروندان در این اماکن را موجب شده اشاره کرد.

او با اشاره به برخی تنگناهای موجود در مسیر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی افزود: شهرداری زاهدان با جدیت جهت انجام پروژه‌های عمرانی از همه ظرفیت‌های موجود بخش خصوصی در حوزه عمرانی استفاده کرده به طوری که در این زمینه به قدری کارها گسترده بوده که در برخی از موارد حتی با کمبود مصالح مورد نیاز مواجه شدیم اما با توجه به جهشی که در مسیر توسعه و آبادانی شهر ایجاد کرده‌ایم امیدواریم بتوانیم اهدافمان را به بهترین نحو جامه عمل بپوشانیم.

شهردار زاهدان با اشاره به برنامه ساخت چهار تقاطع غیر همسطح در موقعیت‌هایی همچون میدان کارگر، میدان پاسداران، تقاطع بلوار جانبازان و بهداشت و تقاطع بلوار شهید میرحسینی و طباطبایی خاطرنشان کرد: با توجه به اخذ مجوزهای لازم و با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط به زودی این پروژه‌های بزرگ عملیاتی و بسیاری از مشکلات ترافیکی در این نقاط حل خواهد شد.

او  با انتقاد از عدم همکاری برخی از دستگاه‌ها در پرداخت مطالبات شهرداری تصریح کرد: مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی به مبلغی بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد که با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای عمران و آبادانی شهر اگر این مبلغ به شهرداری پرداخت شود روند توسعه شهر با تحولی بسیار چشمگیر مواجه خواهد شد و ما انتظار داریم این امر در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار