معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تداوم تامین و توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، راستی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به بخشی از تمهیدات پیش بینی شده سازمان در تامین مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی شهروندان بویژه در ایام ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به در پیش بودن ماه رمضان و افزایش تقاضا برای کالا‌های اساسی و به منظور رفاه حال شهروندان، ۱۲۰۰ تن برنج هندی با قیمت مصوب هر کیلو ۱۸۵۰۰۰ ریال توزیع خواهد شد.

او همچنین از تامین و توزیع ۱۲۰۰ تن شکر بسته بندی شده با قیمت مصوب هر کیلو ۸۷۰۰۰ ریال در این ایام خبر داد و افزود: با برنامه ریزی‌های به عمل آمده و پیگیری‌های انجام شده، مقرر شده است ۹ هزار تن قند مصرفی خانوار نیز در بسته بندی‌های ۵ کیلویی با قیمت مصوب ۴۹۰ هزار ریال توزیع شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه موضوع تامین روغن خوراکی خانوار از طریق شرکت‌های پخش و نمایندگی شرکت‌های تولیدی روغن با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: در راستای حمایت از تداوم تولید، یک هزار و ۱۱۶ تن روغن مورد نیاز صنوف مختلف اعم از تولیدی و خدماتی تامین و توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.