مهدی مودی از دسترسی ۱۵/ ۷۹ درصدی دانش آموزان خراسان شمالی به شبکه شاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی مودی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:تعداد ۱۴۲ هزار و ۵۶ دانش آموز در استان به شبکه شاد دسترسی دارند که برابر ۷۹ درصد است.

مودی افزود:بر این اساس ۲۷ درصد از دانش آموزان استان از دسترسی به شبکه شاد محرومند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به آموزش حضوری و غیر حضوری دانش آموزان عنوان کرد:بازگشایی مدارس با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام می‌شود البته با توجه به شرایط کنونی و قرار گرفتن بیشتر مناطق استان در وضعیت قرمز آموزش‌ها بصورت مجازی برگزار می‌شود.

مودی در اشاره‌ای به آموزش دانش آموزان محروم از شبکه شاد، افزود:برای این دانش آموزان درسنامه، سی دی آموزشی تهیه شده که از طریق مدیران مدارس و یا راهبران آموزشی به دانش آموزان تحویل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه گفت:در مناطق زرد پایه‌های اول و دوم ابتدایی و همچنین کاراگاه‌های عملی هنرستان‌ها بصورتی نوبت بندی و با حداکثر ظرفیت ۱۰ نفر برگزار می‌شود، که در این میان در مناطق آبی نیز مدارس زیر ۵۰ نفر هم به این شرایط اضافه می‌شود.

به گفته‌ی مودی حضور کادر اداری مدارس را منوط به نوع رنگ بندی آن منطقه دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:مدارس جهت برگزاری کلاس‌های رفع اشکال حضوری در ایام کرونا حق دریافت هیچگونه شهریه‌ای ندارند و اگر غیر از این باشد تخلف است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی آموزش دانش آموزان در کشور و همچنین خراسان شمالی بصورت مجازی و از طریق شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) انجام می‌شود.

۱۸۰ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب مدرسه زیر نظر ۱۴ هزار معلم، تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.