فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: مصرف روزانه گوشت مرغ در این شهرستان ٢٠ تن است در حالی که هر روز ١٢ تن مرغ گوشتی تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی شعبانیفرماندار شهرستان ایرانشهر  گفت: از آنجایی که ایرانشهر در مرکز بلوچستان واقع شده خیلی از شهرستان‌های همجوار اقلام مورد نیاز خود از جمله گوشت را از این شهرستان تامین می‌کنند که این امر باعث کمبود بعضی از اقلام می‌شود.

او با بیان اینکه ٢٧ واحد مرغداری ٢٠ هزار قطعه‌ای در سطح شهرستان ایرانشهر فعال است بیان کرد: این تعداد مرغداری ظرفیت تولید هفت هزار تن گوشت مرغ را دارند.

فرماندار ایرانشهر گفت: در جلسه‌ای که با صاحبان واحد‌های مرغداری داشتیم تصمیم گرفته شد از این پس ۵٠ درصد از مرغ تولیدی خود را به کشتارگاه و ۵۰ درصد دیگر را بصورت زنده در بازار عرضه کنند.

او افزود: کمبود مرغ مورد نیاز شهرستان با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم از استان‌های همجوار تامین می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
اقای فرمانداریه هفته است که بخداقسم دنبال مرغ کیلوی ۳۸هزارتومنی میگردم توشهرایرانشهرنیست پس این ۱۲تن که میگیدکجامیره که ماخبرنداریم
آخرین اخبار