حموله گفت: طرح سرویس پست ویژه تحویل در باجه در روز‌های آینده به صورت آزمایشی از مبدا خوزستان به مقصد تهران اجرایی می‌شود.

مهران حموله مدیرکل پست خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ارتقای شاخص توزیع به موقع مرسوله‌های و پاسخگویی به نیاز‌های مشتریان و صاحبان کسب و کار، "سرویس پست ویژه تحویل در باجه" از روز شنبه به صورت آزمایشی اجرایی می‌شود.

او با بیان اینکه در مرحله اول این سرویس از مبدا ۵ استان شامل؛ خوزستان، خراسان رضوی، فارس، بوشهر و کرمان به مقصد تهران ارائه می‌شود، افزود: طبق تعهدات، حداکثر زمان برای تحویل مرسوله تا ساعت ۱۴ در پست چهار راه لشگر تهران به گیرنده است.

حموله با بیان اینکه این مقاصد در فاز اول به صورت آزمایشی تعیین شده و در آینده نقاط ارائه سرویس افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: تعهدات این سرویس که تلاش شده با نرخ اقتصادی و مقرون به صرفه به مشتریان ارائه شود، به این صورت است که اگر مرسوله به هر دلیلی با تاخیر از سوی پست تحویل مشتری گردد با حداقل تشریفات اداری و در سریع‌ترین زمان ممکن غرامت تاخیر پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول بیان داشت: طبق برنامه ریزی صورت پذیرفته شده یک واحد ویژه در تهران برای توزیع مرسولات این سرویس تدارک دیده شده است، همچنین در آینده خدمات دیگری همچون توزیع از طریق پیک به این سرویس اضافه می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.