سازنده فورد برانکو سفارشی اعلام کرد برای مشتریانی که به دنبال چرخ‌های اضافی هستند Bronco ۶x۶ را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فورد قصد دارد هزاران لوازم جانبی برای خودروی برانکو ارائه دهد، اما به نظر می‌رسد یک مجموعه اضافی از چرخ‌های عقب کم است و صاحبان برانکو چاره‌ای ندارند جز اینکه امور را به دست خود بگیرند.

با ۳۹۹ هزار دلار می‌توانید یک فورد Bronco ۶x۶ خریداری کنید که در سال ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود. این ساختار دیوانه وار یک محور عقب اضافی دارد و فضای بار داخلی برانکو را گسترش می‌دهد. خودروی فورد برانکو ۶x۶ افراطی‌ترین پیشنهاد سفارشی است که تاکنون برای برانکوی جدید دیده ایم و باید دید که آیا این رویا به حقیقت می‌پیوندد یا خیر.

ساخت خودرویی از فورد شبیه به تانک

گمرک برادران مکسلایدر در ایلینوی مستقر است، جایی که آن‌ها سال‌ها زمان در مرمت کامیون‌های کلاسیک فورد برانکو و فورد F۱۰۰ صرف کرده اند. این تیم اخیراً پیشنهاد‌هایی را اضافه کرده است که محصولات مدرن فورد مانند رنجر، F-۱۵۰ و فورد برانکو آینده را پوشش می‌دهد.

خودروی فورد سفارشی برانکو ۶x۶ با ۶ چرخ

برای صاحبان برانکو که به دنبال تغییرات مختلف هستند، برادران مکسلایدر بسته‌هایی را ارائه می‌دهند که از یک چرخ ساده و تنظیم تایر، تا ساخت برانکو ۶ چرخ را شامل می‌شود.

برای در نظر گرفتن وزن اضافی، فرض می‌کنیم که یک تنظیم عملکرد یا تعویض موتور در بسته ساخت ۶x۶ لحاظ شود. با این حال، در حال حاضر جزئیات بیشتری در دست نیست، فقط فعلاً می دانیم که از این برانکوی شش چرخ تعداد محدودی ساخته خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از هم ‌اکنون آن‌ را رزرو کنند.

تمام آنچه که در حال حاضر داریم، ارائه برخی تفاسیر زیبا و رویایی است که باید با یک فورد برانکو ۶ چرخ تجربه کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار