موسوی مشکینی گفت: یکی از ارکان افزایش ظرفیت واحد‌های صنعتی، توجه به سلامت انسان و محیط زیست است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سیدرضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم صبح یکشنبه در جریان بازدید از شماری از واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل برای رسیدن به تولید پایدار در کشور، رعایت و توجه به استاندارد‌ها و اصول زیست محیطی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به هدف و تلاش اداره کل در راستای نظارت بر فعالیت زیست محیطی در واحد‌های تولیدی و حمایت از پیشرفت در استان گفت: یکی از ارکان افزایش ظرفیت و توان واحد‌های تولیدی و صنعتی، توجه به سلامت انسان و محیط زیست است که این مساله باید با جدیت پیگیری شود.

موسوی مشکینی افزود: مشکلات و موانع زیست محیطی این واحد‌ها در اولین فرصت بررسی خواهد شد و در این راستا با سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی، همکاری مناسبی صورت خواهد گرفت و ضوابط و قوانین زیست محیطی همراه با راهکار‌های لازم، به طور مداوم برای آن‌ها تشریح می‌گردد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در پایان گفت: با وجود تلاش‌های ویژه برای بهبود تولید و رفع موانع آن، به سلامت عمومی جامعه هم اهمیت می‌دهیم و در صورت رؤیت و آگاهی از هرگونه تخلفات زیست محیطی با جدیت به حفظ محیط زیست و مقابله با تخلفات خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار