رئیس کل دادگستری استان یزد از شناسایی و دستگیری سارقان سه و نیم کیلو طلا در شهرستان خاتم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با تلاش و رصد  اطلاعاتی مستمر، عوامل دخیل در سرقت حرفه ای سه و نیم کیلو طلا شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: این اقدام با بررسی های هوشمندانه و کم کردن دایره مظنونین همراه با اقدامات اطلاعاتی، پیگیری ویژه و حضور میدانی و شبانه روزی دادستان عمومی و انقلاب خاتم و همکاری مجموعه حفاظت و اطلاعات انجام شد.

دهشیری ادامه داد: اصل سرقت، دو و نیم سال پیش رخ داده بود و به واسطه اینکه سرقت به صورت حرفه ای انجام شده بود و هیچ سرنخی وجود نداشت، شناسایی و دستگیری مجرمین با روند طولانی همراه شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد ابراز داشت: حدود 800 گرم از طلاجات که آب شده و در محل جاسازی شده کشف و مابقی که بعد از آبکاری فروخته و تبدیل به دو دستگاه خودروی سورای و دو دستگاه موتورسیکلت سنگین شده بود از منزل یکی از متهمان کشف و توقیف شد.

دهشیری سرنوشت محتوم اعمال مجرمانه را رسوایی و دستگیری دانست و اظهار داشت: تلاش بی وقفه مسئولان قضایی، امنیتی و اطلاعاتی بر به نتیجه رساندن پرونده های مطروحه و به دام قانون گرفتار کردن مجرمین است.

انتهی پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.