سرپرست مرکز بهداشت شوش گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا، با افراد و صنف‌هایی که ضوابط و محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فیض الله دیناروند سرپرست مرکز بهداشت شوش گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، رعایت نکردن اصول بهداشتی و ضوابط ابلاغی ستاد مدیریت کرونا از سوی مشاغل ۲،۳ و ۴ تخلف است.

او  بیان داشت: اعمال مجازات به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی کرونا و افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به این بیماری در سطح شهر اتخاذ شده و تا پایان وضعیت قرمز به صلاحدید ستاد مقابله با کرونا ادامه دارد.

دیناروند با اشاره به آغاز گشت زنی مشترک بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف و مرکز بهداشت، تصریح کرد: افرادی که محدودیت‌ها و قرنطینه کرونایی را رعایت نکنند جریمه نقدی و مراکز تجاری پلمب خواهند شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، شست‌وشوی دست‌ها و استفاده از ماسک، راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است و از همه شهروندان و اصناف مختلف می‌خواهیم که با رعایت اصول بهداشتی و ضوابط در مسیر شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا همراهی و همکاری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.