به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اعلام آغاز فاز دوم ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات، گفت: تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان و دفاتر ICT روستایی که دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند ملزم هستند حداکثر تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه به سامانه ارزیابی و رتبه بندی سازمان مذکور مراجعه و به صورت برخط نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام کنند.
مهرداد سهرابی افزود: تمامی ۵۳۵ دفتر پیشخوان شهری و همچنین ۴۲دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT روستایی استان که دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند باید در فرآیند ارزیابی شرکت کنند.
او تصریح کرد: منبع خدمات دستگاهها براساس رتبهای که دفاتر در این سامانه کسب میکنند به آنها واگذار میشود و دفاتر مذکور با مراجعه به این سامانه به آدرس www.prsb.cra.ir و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir، منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، باید اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.
او با بیان اینکه تمامی مراحل ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی در این سامانه بصورت برخط و الکترونیکی صورت میگیرد، بیان کرد: ارزیابی دفاتر از ۱۸ فروردین ماه امسال آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
سهرابی در پایان تاکید کرد: دارندگان پروانه مکلف به دقت در تکمیل اطلاعات بوده و در صورت مشاهده مغایرت با مستندات موجود و بازدیدهای کارشناسان، مسئولیت هر گونه پاسخگویی به عهده دارنده پروانه است.
انتهای پیام/