سردار اشتری گفت:شرایط برای برگزاری انتخابات امن و با صلابت و حضور پرشور مردم جهت ارائه رای در کمال آرامش فراهم خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان گفت : نیروی انتظامی مسئولیت برقراری امنیت در انتخابات را برعهده دارد و در استان خراسان شمالی به واسطه وحدت و همدلی که برقرار است شاهد انتخاباتی پرشور خواهیم بود.


بیشتر بخوانید 


او گفت : برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات برنامه ریز‌های لازم از ماه‌ها پیش در دستور کار این نیرو قرار گرفته است.

اشتری در ادامه با اشاره به اینکه عوامل شهادت شهید استوار یکم مجید رجایی در حادثه کورین زاهدان گفت: مقاومت این شهید در برابر اخلال گران نظم شجاعانه، مقتدرانه و هوشمندانه بود که در نهایت جان خود را در این راه از دست داد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تعدادی از افرادی که در شهادت این شهید والامقام دخالت داشتند، شناسایی و دستگیری شدند و دستگیری تعداد دیگری هم در حال انجام است.

سردار اشتری در باره محدودیت کرونایی هم افزود : نیروی انتظامی مصوبات ستاد ملی کرونا را اجرا می‌کند و بر اساس رنگ بندی کرونایی ممنوعیت‌ها اعمال می‌شود.

او در باره پلیس هوشمند گفت: هوشمندسازی پلیس از سال قبل در دستور کار این نیرو قرار گرفته است و تلاش داریم از فناوری و تکنولوژی روز در این زمینه استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بکارگیری نخبه‌های داخلی و خارجی در زمینه پلیس هوشمند گفت: اکنون ۳۰ درصد خدمات و اقدامات ناجا به طور هوشمند انجام می‌شود.

سردار اشتری در باره آیین‌های ماه مبارک رمضان گفت: نیروی انتظامی در همه ایام در کنار مردم و آماده خدمت است و این نیرو در ماه مبارک رمضان هم اگر مراسم باشد بر اساس شیوه نامه‌های کرونا اقدام می‌کند.

سردار حسین اشتری یکشنبه شب به منظور حضور در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی به این استان سفر کرده است که در ابتدای ورود با خانواده شهید مدافع وطن استوار یکم مجید رجایی و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی خراسان شمالی صبح روز دوشنبه در مقر فرماندهی نیروی انتظامی این استان در بجنورد برگزار شد و در این آیین از زحمات حدود هفت ساله سردار علیرضا مظاهری قدردانی و سرهنگ سعید مطهری زاده که پیش از این معاون اطلاعات و عملیات ناجا را بر عهده داشت به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
درود خدا بر نیروی انتظامی حافظان امنیت