رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : دوربین‌های هوشمندی که در سطح جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی نصب شده است تردد خودرو‌ها را کنترل و رانندگان متخلف را جریمه می‌کند .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : دوربین‌های هوشمندی که در سطح جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی نصب شده است تردد خودرو‌ها را کنترل و رانندگان متخلف که به قوانین وضع شده ستاد ملی مقابله با کرونا بی توجه و اقدام به سفر کنند را جریمه می‌کند.

او گفت : با قرمز شدن رنگ کرونایی شهرستان‌های قصرشیرین و دالاهو، تعداد مناطق قرمز استان به ۱۱ شهرستان افزایش یافت.

او ادامه داد: بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج از شهر‌های قرمز مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه به دنبال دارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: براساس آخرین وضعیت اعلام شده، کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقرو کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین دارای وضعیت قرمز هستند.

او با اشاره به نارنجی بودن وضعیت جوانرود و روانسر، گفت: ورود و خروج از این شهرستان‌ها نیز مستلزم جریمه ۵ میلیون ریالی است.

حیدری با اشاره به فعال بودن سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، گفت: دوربین‌های نصب شده به صورت شبانه‌روزی در حال کنترل تردد خودرو‌ها بوده و آن‌هایی که به صورت غیرمجاز رفت و آمد داشته باشند را اعمال قانون می‌کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.