قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه رمضان رزمایش «ایران همدل اطعام مهدوی» در سطح استان برگزار می‌شود.

وحید نجفی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه رزمایش «ایران همدل اطعام مهدوی» با هدف افزایش همدلی میان امدادگران، بسیجیان، نیروهای جهادی و مردمی برای اطعام نیازمندان برگزار می‌شود اظهارداشت: جامعه هدف ما در این رزمایش تنها مددجویان نهادهای حمایتی نیستند بلکه همه افراد نیازمندی بوده که از قبل شناسایی شدند.

او با اشاره به اینکه در این رزمایش سعی می‌شود تا از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ادارات، خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری و شرکت‌های صنعتی استفاده شود افزود: در ایام ماه مبارک امسال به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سفره‌های افطاری حذف‌ و غذای طبخ شده با حفظ کرامت ولی‌نعمتان جامعه و رعایت کامل مسائل بهداشتی در محلات و مناطق محروم درب منازل توزیع خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این رزمایش همچنین علاوه بر توزیع روزانه غذای گرم، توزیع سبد کالا و افطاری‌های ساده نیز در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: امسال همانند سال گذشته گروهی متشکل از کودکان و نوجوانان به‌صورت سیار یا ثابت با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام به اجرای سرود در میدان‌ها و محلات شهری می‌کنند اما به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا مانع از هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت شود.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در ماه مبارک رمضان امسال نیز با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در اجرا تداوم کمک‌های مومنانه قدم‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.