سرمربی تیم نساجی مازندران در ارتباط با آخرین شرایط تیم خود در لیگ برتر فوتبال کشورمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در ارتباط با شرایط تیم خود بعد از بازی مقابل پرسپولیس و حاشیه‌های این بازی گفت: در این بازی با وجود حاشیه‌ها و اشتباهاتی که داور داشت در آخر بازی به زاهدی فر داور این بازی خسته نباشید گفتم، اما بازی با پرسپولیس نبرد سختی برای تیم ما بود چرا که جایگاه هر ۲ تیم مشخص بود و فکر می‌کنم این پرسپولیس قوی‌ترین تیم چند سال اخیر خود را دارد و در آسیا می‌تواند برای کشورمان به همراه دیگر نماینده‌های ایران عملکرد مطلوبی را ارائه دهد.

الهامی درباره حاشیه‌های بازی پرسپولیس گفت: بعد از بازی اولین نفری که به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تبریک گفت من بودم و تنها در ۹۰ دقیقه بازی به فکر فوتبال و مشکلات آن بازی و تیم خود بودم چرا که من مسئول فوتبال مازندران هستم.

الهامی در ارتباط با ادعایش مبنی بر واکسن کرونا زدن بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: اول این که من هیچ جا این صحبت را عنوان نکرده ام که بازیکنان پرسپولیس واکسن زده اند و صحبت من این بود که پرسپولیس‌ها به گونه ای خیلی راحت بازی کردند که انگار واکسن کرونا زده اند که اگر هم زده اند مشکلی ندارد چرا که اکنون خیلی از افراد در کشور خودمان واکسن می‌زنند و ایرادی هم ندارد،  اما متاسفانه بعضی‌ها صحبت‌های غلطی انجام می‌دهند و این حاشیه‌ها را برای تیم ما ایجاد می‌کنند.

او ادامه داد: مشکل این است که بعضی افراد مانند ابراهیم شکوری که در کنار باشگاه پرسپولیس هستند به صرف این که یک سال در پرسپولیس بازی کرده اند به خودشان اجازه می‌دهند علیه دیگر تیم‌ها و افراد صحبت‌های غلطی انجام دهند و اطمینان داشته باشید که از این فرد نیز شکایت کرده ام و او باید جوابگو باشد.

او در پایان گفت: من هیچ جا اسم تیم پرسپولیس را در ارتباط با واکسن کرونا نگفته ام و تنها عنوان کرده ام که بعضی تیم‌ها خیلی راحت و بدون توجه به شرایط کرونایی بازی می‌کنند. همه افراد می‌توانند در جایگاه خود صحبت‌هایی را مطرح کنند و برای تیم خود سخن بگویند، اما این که فردی که تنها چند بار برای پرسپولیس بازی کرده است و اکنون ادعای پرسپولیسی بودن دارد وقتی چنین حرف هایی علیه ما می‌زند آزار دهنده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهداد
۰۱:۴۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اتفاقا کار خوبی کردی چون بعنوتن یک کیسه تن از یک هفته قبل داشتی میریختی ، تو بگو یک ثانیه هرکسی لباس پرسپولیس تنش بوده میشه عزیز دل ما حالا که آقای دکتر بعنوان یه پیشکسوت تحصیلکرده رو در کنارمون داریم میدونیم چجوری بیسوادای احمقی چون تو رو ادب کنیم . بازی های دیگه که جنجال میکردی چی اونا رو هم دکتر برات حاشیه درست کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
محراب
۰۹:۵۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
عالی بود
آخرین اخبار