مراسم اختتامیه اولین جشنواره روایت پژوهی در دانشگاه فرهنگیان مرکز امام جعفر صادق (ع) بهبهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم اختتامیه اولین جشنواره روایت پژوهی در دانشگاه فرهنگیان مرکز امام جعفر صادق (ع) بهبهان برگزار شد و افشون رییس جشنواره استانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گزارشی از برنامه‌های اجرایی جشنواره ارائه داد.

 جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان با تقدیر از همه عوامل برگزارکننده این برنامه‌های علمی بر اهتمام هر چه بیشتر اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان در انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی تاکید نمود.

منظری معاونت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان خوزستان نیز در از زحمات دستندرکاران تقدیر کرده و اظهار امیدواری کرد این چنین برنامه‌ها سرآغاز شروع حرکتی علمی در دانشگاه فرهنگیان استان باشد.

سبحانی جو دبیر علمی جشنواره در گزارشی به فرآیند شروع، جمع آوری، ارزیابی مقالات و همچنین ارائه و اعلام نتایج پرداخته و از همکاری و مسائدت همه عوامل فنی، اجرایی، پشتیبانی و ... تقدیر نمود.

در پایان برنامه به انتخاب شرکت کنندگان نظرسنجی آنلاین انجام و اسامی نفرات برتر اعلام شدند و در این وبینار علمی بیش از ۲۰۰ نفر از سراسر کشور شرکت کرده که برای همه شرکت کنندگان گواهی حضور صادر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.