هواشناسی بوشهر اعلام کرد: در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا با افزایش پوشش ابر، در برخی از نقاط استان بارش خفیف و پراکنده باران می‌بارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا با افزایش پوشش ابر، در برخی از نقاط استان بارش خفیف و پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق رخ می‌دهد. همچنین در ساعاتی از وقت امروز، با افزایش سرعت وزش باد‌های شرقی، دریا به نسبت مواج خواهد بود.

محمدرضا انصاری افزود: از اواخر وقت فردا (چهارشنبه) و در روز پنجشنبه با افزایش سرعت باد‌های شمالی دریا دوباره متلاطم پیش بینی می‌شود.

او عنوان کرد: از فردا از شمال استان به تدریج ابر کاهش می‌یابد.

این کارشناس هواشناسی، جهت وزش باد را امروز بیشتر شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا متغیر با سرعت ۸ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


انصاری ادامه داد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر است اما از ظهر امروز تا بامداد فردا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل تا ۱۶۰ سانتیمتر خواهد بود.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته برازجان و عسلویه با ۳۹ درجه بیشترین و بندرامام حسن با ۱۹ درجه سلسیوس کمترین دما را داشته‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۳۶ بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۴۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۴۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۱۷ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.