تصادف صبحگاهی در آزادراه ساوه-تهران موجب مرگ راننده نیسان شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در تصادف صبحگاهی در آزادراه ساوه-تهران یک دستگاه وانت نیسان با یک کامیون تریلر برخورد کردند که بر اثر این سانحه راننده نیسان جانش را از دست داد.

بهرام صیدی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: صبح امروز ۲۵ فروردین ۹۹ برخورد یک دستگاه تریلی با نیسان وانت در آزادراه ساوه-تهران ورودی اتوبان الغدیر حادثه ساز شد.

صیدی افزود: بلافاصه تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای پرندک به محل حادثه اعزام که متاسفانه راننده نیسان وانت به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اول حادثه در دم جان فوت شد.

آزاد راه ساوه - تهران به عنوان یکی از مسیر‌های شریانی کشور با حجم ترافیکی بالا در طول سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث رانندگی تلخ و مرگبار بوده است و با توجه به آمار‌ها میزان سوانح رانندگی منجر به مرگ در این مسیر شریانی و مسیر‌های منتهی به آن همواره سبب داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها شده است.

به گفته سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی آزاد راه ساوه - تهران، آزاد راه ساوه - همدان، محور اراک- قم، محور فرمهین - اراک، محور ازنا، محور زالیان، محور اراک - توره، محور دلیجان- اصفهان، محور بوئین زهرا و ... از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هستند که بیشترین سوانح رانندگی منجر به فوت در این مکان‌ها رخ  می دهد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار