به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

۲۷ واحد صنفی در آذربایجان غربی پلمب شدند

به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۲۷ واحد صنفی در مناطق مختلف آذربایجان غربی پلمب ‏شدند. ‏

علی احمدآقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی ‏در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مراکز بهداشت با همراهی ‏نمایندگان اتاق اصناف و اداره اماکن، از صنوف مشمول اعمال محدودیت در وضعیت قرمز، شهرستان ‏های تکاب، پلدشت و میاندوآب بازدید به عمل آوردند و هشدار‌های لازم را جهت تعطیلی گروه‌های ‏شغلی سطح ۲،۳ و۴ به واحد‌های صنفی صادر کردند.

او ادامه داد: در طی این بازدید‌ها چهار واحد چای خانه و قلیان سرا در سطح شهرستان پلدشت، ۱۴ ‏واحد آرایشگاه، قلیان سرا، کافی شاپ و گیم نت در شهرستان تکاب و ۹ واحد صنفی از جمله یک ‏واحد غذاخوری نیز در شهرستان میاندواب به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نظارت اداره ‏اماکن و اتاق اصناف توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای و با همکاری نیروی انتظامی ‏ پلمب ‏و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. ‏

آقاپور هشدار داد: در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونای استان و به منظور حفظ سلامت مردم ‏عزیز بدون اغماض و شدیدا با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی همچنین رعایت ‏فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و عدم حضور در گردهمایی‌ها و اجتماعات را از مهمترین راه‌های ‏کنترل ویروس کرونا برشمرد‎.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.