توقیف خودرو‌های حامل احشام قاچاق در فردوس

فرمانده انتظامی فردوس گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از ۳ دستگاه خودروی کامیون باربری ۳۸۰ رأس احشام قاچاق فاقد مجوز کشف کردند.

سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان  هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۳ کامیون باربری مشکوک شدند و خودرو‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو‌ها ۳۸۰ راس گوسفند قاچاق که فاقد مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ فولادی تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، احشام ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار