استاندار کرمان گفت: با وجود شیوع کرونا و محدودیت‌های اعمالی، خوشبختانه از کیفیت برنامه‌های دهه فجر کاسته نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان امروز ۲۵ فروردین در آئین تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر استان کرمان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از همه افرادی که در برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم دهه فجر طی پارسال زحمت کشیده اند، تشکر کرد و گفت: با وجود شیوع کرونا و محدویت‌های اعمالی، خوشبختانه از کیفیت برنامه‌های دهه فجر کاسته نشد، به طوری که برنامه‌های این دهه در قالب نشست‌های مجازی و رژه‌های خودرویی در روز ۲۲ بهمن با کیفیت خوبی برگزار شد.

او تاکید کرد: شاکله اصلی برگزاری مراسم‌ مهمی همچون دهه فجر و ایام محرم بر دوش مردم است و مردم خودشان این برنامه‌ها را برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این آئین گفت: امیدواریم امسال، سالی پر از موفقیت و پیروزی در عرصه‌های مختلف برای کشور باشد.

او ضمن تقدیر از همه افرادی که با حفظ تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، آئین دهه فجر را برگزار کردند، افزود: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، مراسم دهه فجر پارسال با وجود شیوع کرونا خوب و مناسب برگزار شد.

امام جمعه کرمان به شیوع ویروس کرونا اشاره و ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر این ویروس منحوس از جهان ریشه کن شود و مردم دوباره زندگی عادی خود را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری انتخابات در خردادماه اشاره کرد و از مردم خواست: در این رویداد مهم مشارکت حداکثری داشته باشند و فرد مفیدتر و موثرتر را انتخاب کرده تا برای کشور خوب کار کند.

کارگروه ورزش و جوانان با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان، کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما و کارگروه همیاری و تشکل های مردمی با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی به مناسبت برنامه های دهه فجر حائز رتبه های اول تا سومِ ستاد دهه فجر شدند که در این مراسم از آن ها تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار