تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ساعت ۲۰:۳۰ فردا در مشهد مقابل پدیده صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان باید در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برابر پدیده خراسان بایستد.

این دیدار برای هردو تیم خصوصا ذوب‌آهن بسیار حائزاهمیت است، چرا که گاندو‌ها باتوجه به عدم نتیجه‌گیری سایر رقبای پایین‌جدولی، می‌توانند با کسب پیروزی مهم خارج از خانه، یک پله در جدول صعود کرده و خودشان را از انتهای جدول دور کنند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نیم‌فصل اول به‌هیچ عنوان نتایج خوبی کسب نکرد؛ اما با بازگشت مجتبی حسینی به نیمکت این تیم، توانست در لیگ و حذفی ۳پیروزی را برای هواداران به ارمغان بیاورد، آن‌ها سال جدید را هم خوب شروع کردند و در هفته نوزدهم با شلیک تماشایی محمدی‌مهر صنعت‌نفت آبادان را شکست دادند.

ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم آمار متفاوتی از خود نشان داد و ۲برد از ۴بازی در لیگ به‌دست آورد؛ این درحالی‌ست که در نیم‌فصل اول تنها به یک برد از ۱۵دیدار رسیده بود.

ذوبی‌ها در کار‌های تاکتیکی نیز متحول شده‌اند و به‌مراتب عملکرد بهتری از خود در زمین به‌جای گذاشته‌اند. آن‌ها در بازی پاس‌های بیشتری به‌هم می‌دهند و شوت‌های بادقت‌تری روانه دروازه حریفان می‌کنند. مسئله‌ای که نوید بازگشت این تیم به روز‌های خوب را می‌دهد.

 پدیده خراسان هم با نتایج سینوس‌وار و ضعیف با ۲۴امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد.
در این دیدار ذوب‌آهن قاسم حدادی‌فر و دارکو بیدوف را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در تیم رحمتی هم میلاد فراوانی دروازه‌بان باتجربه پدیده خراسان به‌دلیل ۴ اخطاره بودن از بازی محروم است.

گاندو‌ها در ۱۰ بازی این فصل میزبان بوده‌اند که موفق به کسب ۲برد و ۵تساوی شده‌اند و ۳دیدار نیز با شکست برای آن‌ها به پایان رسیده است.

در طرف مقابل پدیده خراسان در ۱۰دیداری که میهمان بوده ۲مرتبه پیروز شده و ۳بازی به تساوی برابر حریفان رضایت داده و ۵شکست نیز متحمل شده است.

در تاریخچه رویارویی این دو تیم در لیگ برتر ۱۳بازی انجام‌شده که سهم ذوب‌آهن ۶ و پدیده خراسان پیروزی بوده و ۳دیدار با تساوی به اتمام رسیده است.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.