به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا جلیلی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان گفت: مشترکانی که تلفن ثابت آنها به دلیل تکمیل نشدن اطلاعات و مشخصات قطع شده، میتوانند با تکمیل اطلاعات و مشخصات تلفن خود در سامانه جامع تلفن ثابت و اخذ شناسه اقدام کنند تا تلفن آنها وصل شود.
او اظهار داشت: مشترکان حقیقی با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و مشترکان حقوقی و ادارات، سازمان ها، شرکتها و... با مراجعه به امور مشترکین تلفن ثابت ادارات مخابرات محل خود، اطلاعات و مشخصات ناقص مالک تلفن را در سیستم جامع تلفن ثابت تکمیل کنند تا اقدامات بعدی برای وصل مجدد تلفن مشترکان انجام شود.
براساس این گزارش؛ در خوزستان ۵۵۱ هزار تلفن ثابت منصوبه وجود دارد و مخابرات منطقه چندین نوبت با ارسال پیام صوتی و پیامک برای تکمیل اطلاعات و مشخصات ناقص مشترکان تلفن ثابت، اطلاع رسانی کرده است.
انتهای پیام/گ