روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دیدار  رئال مادرید برابر لیورپول و منچسترسیتی مقابل دورتموند  در لیگ قهرمانان اروپا و بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی است که امروز پنجشنبه منتشر شد.

روزنامه‌ها همچنین به دیدار منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، بازار نقل و انتقالات بارسلونا و فینال جام کوپا دل ری بین اتلتیک بیلبائو و بارسلونا پرداختند.

 

 

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه پس از تساوی بدون گل رئال مادرید مقابل لیورپول در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی  و صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نوشت: "رئال مادرید اینجا است."

مارکا به دیدار‌های باشگاه‌های اسپانیایی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا علاقه‌مند شد و در مورد دیدار منچستر یونایتد و گرانادا نوشت: "در اولدترافورد به موفقیت نیاز دارید" و در مورد دیدار ویارئال و دینامو زاگرب: بدون اعتماد به نفس. "

اسپورت 

این روزنامه روی دیدار منچسترسیتی  در مرحله نیمه نهایی برابر پاری سن ژرمن تمرکز کرد و نوشت: "بازی دوتایی. "

این روزنامه درباره صعود رئال مادرید با غلبه بر لیورپول برای حضور به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا  نوشت: "رئال مادرید مقابل لیورپول مشکلی حس نکرد. "

اسپورت همچنین به فینال کوپا دل ری بین بارسلونا و اتلتیک بیلبائو علاقه‌مند شد و نوشت: "مسی سلطان مسابقه فینال است" و "مبارزات آینده در لا کارتوجا".

موندو دپورتیوو

این روزنامه به جستجوی یک مدافع میانی توسط باشگاه بارسلونا پرداخت و نوشت: بارسلونا به دنبال یک مدافع میانی است.

موندو دیپورتیوو در مورد دیدار‌های روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان نوشت:  "رئال مادرید و منچستر سیتی تیم‌های نیمه نهایی را کامل می‌کنند. "

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار منچستر یونایتد و گرانادا پرداخت و نوشت: "گرانادا در اولدترافورد به یک معجزه احتیاج دارد. "

آ اس

این روزنامه به صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "شکست ناپذیر"

آ اس همچنین در مورد  صعود منچسترسیتی  به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نوشت: "منچستر سیتی با ریمونتادا مقابل بروسیا دورتموند و گواردیولا با ام باپه و نیمار دیدار می‌کند. "

روزنامه فرانسوی L'Equipe

این روزنامه با تمرکز بر صعود منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با پاری سن ژرمن نوشت: "آبی در افق".

اکیپ همچنین به صعود رئال مادرید  در مرحله نیمه نهایی  نوشت: "آرام مثل رئال مادرید. "

روزنامه  ایتالیایی La Gazeta Daily Sport

این روزنامه با اشاره به احتمال انتقال جانلوئیجی دونارومما به یوونتوس، نوشت: "جانلوئیجی دونارومما - یوونتوس: در باریک است".

گازتا همچنین در مورد دیدار رم و آژاکس در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا  نوشت: "رم در باغ طلایی است".

این روزنامه درباره صعود رئال مادرید و منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نوشت: "منچستر سیتی با همراهی فودین: اکنون پاری سن ژرمن. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار