روزنامه‌های بین المللی ورزشی - ۲۶ فروردین؛

دیدار قطعی لیونل با گواردیولا/ هیجان لیگ قهرمانان اروپا به اوج رسید/ مسی به دنبال فتح کوپا دل ری

روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دیدار  رئال مادرید برابر لیورپول و منچسترسیتی مقابل دورتموند  در لیگ قهرمانان اروپا و بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی است که امروز پنجشنبه منتشر شد.

روزنامه‌ها همچنین به دیدار منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، بازار نقل و انتقالات بارسلونا و فینال جام کوپا دل ری بین اتلتیک بیلبائو و بارسلونا پرداختند.

 

 

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه پس از تساوی بدون گل رئال مادرید مقابل لیورپول در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی  و صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نوشت: "رئال مادرید اینجا است."

مارکا به دیدار‌های باشگاه‌های اسپانیایی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا علاقه‌مند شد و در مورد دیدار منچستر یونایتد و گرانادا نوشت: "در اولدترافورد به موفقیت نیاز دارید" و در مورد دیدار ویارئال و دینامو زاگرب: بدون اعتماد به نفس. "

اسپورت 

این روزنامه روی دیدار منچسترسیتی  در مرحله نیمه نهایی برابر پاری سن ژرمن تمرکز کرد و نوشت: "بازی دوتایی. "

این روزنامه درباره صعود رئال مادرید با غلبه بر لیورپول برای حضور به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا  نوشت: "رئال مادرید مقابل لیورپول مشکلی حس نکرد. "

اسپورت همچنین به فینال کوپا دل ری بین بارسلونا و اتلتیک بیلبائو علاقه‌مند شد و نوشت: "مسی سلطان مسابقه فینال است" و "مبارزات آینده در لا کارتوجا".

موندو دپورتیوو

این روزنامه به جستجوی یک مدافع میانی توسط باشگاه بارسلونا پرداخت و نوشت: بارسلونا به دنبال یک مدافع میانی است.

موندو دیپورتیوو در مورد دیدار‌های روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان نوشت:  "رئال مادرید و منچستر سیتی تیم‌های نیمه نهایی را کامل می‌کنند. "

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار منچستر یونایتد و گرانادا پرداخت و نوشت: "گرانادا در اولدترافورد به یک معجزه احتیاج دارد. "

آ اس

این روزنامه به صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "شکست ناپذیر"

آ اس همچنین در مورد  صعود منچسترسیتی  به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نوشت: "منچستر سیتی با ریمونتادا مقابل بروسیا دورتموند و گواردیولا با ام باپه و نیمار دیدار می‌کند. "

روزنامه فرانسوی L'Equipe

این روزنامه با تمرکز بر صعود منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با پاری سن ژرمن نوشت: "آبی در افق".

اکیپ همچنین به صعود رئال مادرید  در مرحله نیمه نهایی  نوشت: "آرام مثل رئال مادرید. "

روزنامه  ایتالیایی La Gazeta Daily Sport

این روزنامه با اشاره به احتمال انتقال جانلوئیجی دونارومما به یوونتوس، نوشت: "جانلوئیجی دونارومما - یوونتوس: در باریک است".

گازتا همچنین در مورد دیدار رم و آژاکس در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا  نوشت: "رم در باغ طلایی است".

این روزنامه درباره صعود رئال مادرید و منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نوشت: "منچستر سیتی با همراهی فودین: اکنون پاری سن ژرمن. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار