معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:واحد‌های متخلف صنفی ۱۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان جریمه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فریبرز حسامی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک هزار و ۶۱۹ پرونده تخلفات صنفی استان در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز تشکیل شد و واحد‌های متخلف ۱۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان جریمه شدند.

فریبرز حسامی  افزود: در مدت زمان اجرای طرح که تا ۱۵ فروردین ادامه داشت ۲۹ هزار و ۱۹۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و خدماتی سطح استان انجام شد.

او با بیان اینکه صاحبان واحد‌های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین یک هزار و ۷۸۱ مورد تخلف از سوی واحد‌های صنفی و خدماتی استان صورت گرفته است.

حسامی افزود: بیشترین میزان بازرسی با هشت هزار و ۱۵۵ مورد مربوط به پوشاک، کیف و کفش بود که در این راستا ۴۵۳ مورد پرونده تشکیل شد و کمترین تعداد بازرسی نیز مربوط به فرآورده‌های لبنی با ۸۰ بازرسی و چهار پرونده است.

او گفت: در این مدت از فرآورده‌های لبنی، اقلام پروتئینی، میوه، شیرینی جات، آجیل و خشکبار، شکر، برنج، روغن نباتی، تایر خودرو، پوشاک، کیف و کفش، نان، روغن موتور، مواد شوینده، واحد‌های حمل و نقل شهری و آژانس ها، واحد‌های اقامتی، اماکن تفریحی و فرهنگی زیارتی و رستوران‌ها بازدید شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی و کم فروشی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار