سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: فعالیت در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استان به دلیل اوج گیری شیوع کرونا ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمداله چاروستایی، سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با توجه به شرایط حاد شیوع کرونا، هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان همدان تصمیم به تعطیلی این پیست اختصاصی گرفته است. ممنوع شدن فعالیت در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری

چاروسایی افزود: براین اساس علاقه‌مندان به این ۲ رشته ورزشی، برای حفظ سلامتی خود و دیگر ورزشکاران از ورود به پیست اتومبیلرانی تا اطلاع بعدی خودداری کنند. او خاطرنشان کرد: برهمین اساس تمامی فضا‌های ورزشی استان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل و هرگونه فعالیت ورزشی دراین اماکن ممنوع است.

او یادآور شد: پیست اتومبیلرانی استان همدان در فضای دسترسی قرار دارد و هیات مربوطه تصمیم گرفت تا فعالیت در این پیست نیز ممنوع شود.

سخنگوی دستگاه ورزش استان همدان افزود: تمامی فعالیت‌های گروهی و عمومی خارج از محیط‌های ورزشی استان نظیر طبیعت گردی، کوهپیمایی و سایر برنامه‌ها نیر ممنوع است و مسوولیت بروز هرگونه مشکل و ابتلا به کرونا برعهده مسئول مربوطه خواهد بود.

او با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده پیرامون پیامد‌های شیوع ویروس کرونا و هشدار نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر از سوی اداره کل ورزش استان همدان در فضای مجازی و محیط‌های ورزشی انجام می‌شود، گفت: دفاتر تمامی هیات‌های ورزشی در سطح استان نیز تعطیل است.

بنا بر اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هرگونه خدمات از سوی هیات‌های ورزشی از جمله دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های تمرینی اختصاصی به صورت آنلاین انجام می‌شود. استان همدان ۵۰ هیات ورزشی دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.