کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم الریان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی، کاپیتان تیم فوتبال  پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با الریان قطر اظهار کرد: خیلی دوست داشتیم قدم اول را محکم برداریم و خدا را شکر توانستیم این کار را انجام داده و ۳ امتیاز را به دست آوریم.  برای صعود به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم و آمادگی لازم را برای بردن الریان داریم.

او افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما شرایط آب و هوایی کارمان را سخت کرده بود و با توجه به این موضوع، تمام تیم‌ها نمی‌توانند پتانسیل واقعی خود را نشان بدهند. البته می‌توانستیم با زدن گل‌های بیشتر ادامه بازی را برای خودمان راحت‌تر کنیم.

نوراللهی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم بیشتر گل بزنیم و شرایط را برای خود راحت‌تر کنیم تا در دقایق پایانی نخواهیم با انرژی بیشتری بازی را دنبال کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره زمان برگزاری بازی‌ها گفت: الریان تیم خوبی است و باید انرژی خیلی بیشتری برای این مسابقه بگذاریم. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کرده و شرایط را برای صعودمان راحت‌تر کنیم.

نوراللهی در پایان گفت: بیشتر از هر چیزی پیروزی مهم است و اگر گل‌های بیشتری بزنیم، شرایط برای ادامه بازی راحت‌تر می‌شود. مهم برد تیم است، اما تعداد گل‌های زیاد شرایط و انگیزه ‌ما را برای مسابقات بعدی بهتر و بیشتر می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد اسماعیلی
۱۷:۳۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
شما آماده نباشید هم 5تا وزیر تو مملکتمون آماده هستن به علاوه رئیس لنگی فدراسیون فوتبال با یک تلفن بازی رو در میارن مثل بازی اولتون
آخرین اخبار