در سومین شب از ماه مبارک رمضان هزار و ۲۵۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی شهرستان کرمانشاه برای نیازمندان طبخ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه آشپزخانه‌های مهدوی با مشارکت خیران نیک اندیش فعالیت کرده و برای نیازمندان غذای گرم طبخ می‌کنند، گفت : خیران نیکوکار کرمانشاهی به منظور طبخ غذا گرم برای نیازمندان در سومین شب از ماه مبارک رمضان بیش از ۳۳ میلیون تومان اهدا کردند.

او با اشاره به اینکه آشپزخانه‌های مهدوی تا پایان ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود، گفت : شماره گیری کد دستوری#۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه، واریز کمک‌ها به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی، همچنین تماس با شماره تلفن مستقیم ۳۸۲۴۰۷۷۶‏-۰۸۳ از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در اطعام و اکرام نیازمندان است.

رخصی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال پویش «ایران همدل-اطعام مهدوی» با هدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین اکرام فرزندان ایتام و محسنین اجرا می‌شود .

۱۱ هزار و ۶۱۴ فرصت شغلی زودباده برای مددجویان ایجاد شده است

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: پارسال ۱۱ هزار و ۶۱۴ فرصت شغلی زودباده برای مددجویان زیرپوشش این نهاد ایجاد شده که بیش از ۱۵۱ درصد تعهد اشتغال کمیته امداد در استان بوده است.

رخصی گفت: به منظور اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان کرمانشاهی در سال ۹۹ بیش از ۲۲۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

او افزود: در سال ۹۹ حدود یک هزار و ۵۰۴ مددجوی کرمانشاهی از طریق کاریابی‌های صورت گرفته دارای شغل پایدار شدند.

رخصی با بیان اینکه این نهاد به صورت مستمر بر طرح‌های اشتغال مددجویان نظارت‌های فنی و تخصصی اعمال می‌کند، افزود: این نظارت‌ها تا پایداری و توانمندی کامل مجریان طرح‌های اشتغال ادامه خواهد یافت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.