رئیس هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی تربت حیدریه گفت: اولین دوره مسابقات اتومبیل‌رانی اسلالوم در تربت حیدریه برگزار و نام نفرات برتر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اکبر آقا بیگی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی تربت حیدریه گفت: ۳۵ ورزشکار در اولین دوره مسابقات اتومبیل‌رانی اسلالوم شرکت داشتند که در دو بخش بانوان و آقایان و در دو کلاس زیر ۱۵۰۰ و بالای ۱۵۰۰ سی سی و در پیست تازه تاسیس اسپارکو تربت حیدریه به رقابت پرداختند.


بیشتر بخوانید:


او افزود: برگزاری مسابقات در سطح شهرستان گامی موثر در جهت توسعه همگانی رشته‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری است و این مسابقات همچنین به ارزیابی ورزشکاران و کسب آمادگی برای حضور در مسابقات سطوح مختلف استانی و کشوری کمک می‌کند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی تربت حیدریه ادامه داد: در بخش بانوان صدیقه نوری، فاطمه قربانزاده و زهرا امینی عناوین اول تا سوم کلاس زیر ۱۵۰۰ سی سی را بدست آوردند و در کلاس بالای ۱۵۰۰ سی سی افسانه رنجبر اول شد، ناهید عبدالله زاده و مهدیه علی پناه در جای دوم و سوم ایستادند.

آقا بیگی بیان کرد: در بخش آقایان اسماعیل رضایی، احسان قاضی زاده و منصور عاکف عناوین اول تا سوم کلاس زیر ۱۵۰۰ سی سی را به خود اختصاص دادند و در کلاس بالای ۱۵۰۰ سی سی نیز میلاد مودی قهرمان شد، مجید بیگمی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و جواد جهانشیری به مقام سوم دست یافت.

 

انتهای پیام//ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.