معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه سیمان مارگون ۱۰۰ درصد نیاز سیمان سی‌سختی‌ ها را تامین می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد تنظیم بازار که در اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان برگزار شد به کمبود سیمان در بازار استان اشاره‌ ای کرد و گفت: مقرر شد بازرس سازمان صمت در کارخانه‌ های سیمان یاسوج مستقر شود، ضمن اینکه با برنامه‌ریزی‌ های انجام شده ۱۰۰ درصد سیمان پروژه‌ های عمرانی، پتروشیمی و صنایع سیمان‌بر تامین می‌شود حتی سیمان مورد نیاز مردم سی‌سخت را تامین می‌کنیم.

صمیمی‌دوست با بیان اینکه مردم زلزله‌ زده نگران سیمان نباشند، افزود: کارخانه سیمان مارگون قول داده ۱۰۰ درصد نیاز سیمان سی‌سختی‌ ها را تامین کنند، ضمن اینکه در سطح توزیع و خرده‌فروشی‌ها مشکلات در حال برطرف شدن است.
 
او با اشاره مجدد به برخورد قاطع و جدی با کسانی که سهمیه سیمان استان را خارج کنند بیان کرد: کامیون‌ها نمی‌توانند سیمان خارج کنند و مشاهده شده وانت بار‌ها این کار را انجام داده‌اند که پرونده تخلفات آن‌ها در تعزیرات حکومتی در حال بررسی است و به زودی احکام آن‌ها صادر می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار اضافه کرد: مصوب کردیم مرغ با قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مردم برسد، موظف به رصد از مرغداری تا کشتارگاه و از آنجا تا توزیع میان عوامل و خرده فروشان هستیم.
 
او با بیان اینکه با کسری مرغ رو به رو هستیم، گفت: ۷۰ درصد مرغ مورد نیاز در استان و ۳۰ درصد خارج استان تامین می‌شود که ۳۰ درصد مورد نیاز را از استان‌ های همجوار خصوصا استان فارس تامین می‌کنیم.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.