ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان‌های امدادی ارتش همزمان با روز ارتش در حال توزیع بسته‌های معیشتی و اقدامات بهداشتی در مناطق محروم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان گفت: بیش از ۱۵ هزار نیروی ارتشی در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به مردم و نیرو‌های مسلح برای مقابله با کرونا هستند.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری در مراسم رژه خودرویی در بندرعباس به مناسبت روز ارتش افزود: بیش از ۴۰۰ بیمارستان و درمانگاه ارتش در کنار وزارت بهداشت درحال خدمات رسانی به مردم هستند.

او افزود: امروز ارتش در همه مشکلات در کنار مردم قرار دارد و با جان خود از آن‌ها حفاظت می‌کند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) با نام گذاری ۲۹ فروردین به روز ارتش توطئه انحلال ارتش را خنثی کردند.
امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری با اشاره به اینکه نه اجازه می‌دهیم کسی به ما ظلم کند و نه به کسی ظلم می‌کنیم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن آنکه بازو توانمندی است برای ایجاد بازدارندگی فعال، به عنوان یک نیروی پر قدرت این راهبرد را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد که در منطقه و سطح جهان تصمیم‌گیرنده باشد.

او با بیان اینکه در حال حاضر ناوگروه ۷۴ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هزاران مایل دورتر از آب‌های سرزمینی‌مان در حال حراست و پاسداری از خطوط کشتیرانی و نفتکش‌های کشورمان است، افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ پشتیبانی ارزشمندی برای تولید پایدار و واردات و صادرات در کشورمان باشیم.

استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: ارتش با فداکاری‌های خود در شرایط سخت اثبات کرد که در کنار مردم و انقلاب است. فریدون همتی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در شرایطی قرار دارد که با قدرت در آب‌های دور و نزدیک از حریم انقلاب و مردم دفاع می‌کند.

او با اشاره به حفاظت ارتش از کشتی‌های نفتی گفت: خداباوری، عدالت، شهادت طلبی و قدرت ارتش باعث شده است استکبار جهانی جرات نکند کوچکترین تجاوزی به خاک این کشور کند.


انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.