مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان با تشدید گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت خود، از تخریب محیط زیست جلوگیری و با متخلفان قاطع می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید ظهرابی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس با تشریح عملکرد یگان حفاظت محیط زیست استان در سال ۹۹ بیان کرد: با تلاش شبانه روزی سبز جامگان استان عملکرد قابل توجهی را از خود بر جای گذاشته، به طوری که در این مدت یک ساله ۲  هزار و ۳  متخلف دستگیر و در مجموع یک هزار و  ۲۰۴ قبضه سلاح کشف و ضبط شد که پرونده آن‌ها به مقامات قضایی ارجاع داده شده است.

او، تصریح کرد: تعداد متخلفان دستگیر شده پارسال یک هزار و ۳۴۵ نفر بود که این عدد به  ۲ هزار و ۳ نفر افزایش یافت و تعداد سلاح‌های کشف شده شامل، سلاح‌های مجاز، غیر مجاز و جنگی و یک هزار و ۱۳ قبضه سلاح بوده که به  یک هزار و ۲۰۴ قبضه افزایش یافته است و نشان از انسجام، همدلی و رشادت‌های نیرو‌های  محیط زیست استان فارس دارد.

ظهرابی، ادامه داد: ماموران اجرایی و فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست با وجود مشکلات به صورت شبانه روزی به گشت و کنترل و حفاظت از تنوع زیستی استان فارس توجه ویژه دارند و با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس از مردم و دوستداران محیط زیست درخواست کرد به منظور حفظ انفال الهی و گونه‌های ارزشمند حیات وحش، در صورت مشاهده هرگونه تخلفات با شماره ادارات محیط زیست سراسر استان تماس بگیرند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار