ترس نوعروس هندوستانی از سوسک موجب شد تا ازدواج او و همسرش در آستانه فروپاشی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ترس زیاد یک نوعروس هندوستانی از سوسک، داماد را به دردسر بزرگی انداخته است. شوهر این زن که مهندس کامپیوتر است به دلیل ترس همسرش از سوسک در مدت ۳ سال مجبور به ۱۸ بار اثاث کشی شده است. این مرد اهل «بهوپال» که هویتش اعلام نشده به دلیل حفظ آبروی خود در بین خانواده و دوستانش درخواست طلاق به دادگاه ارائه کرده است.

این مرد پس از ازدواج اولین بار در سال ۲۰۱۷ به فوبیای همسر خود به سوسک پی برد. این زن پس از دیدن یک سوسک در آشپزخانه فریاد کشید و از مراجعه دوباره به آشپزخانه خودداری کرد. سرانجام این زوج اولین بار در سال ۲۰۱۸ به خانه دیگری نقل مکان کردند. اما این ماجرا تمام نشد و به دلایل مشابه آن‌ها در مدت ۳ سال ۱۸ بار اثاث کشی کردند.


بیشتر بخوانید


این مرد مدعی شد که همسرش را نزد بسیاری از روانپزشکان برده، اما همسرش از مصرف هر دوارویی که تجویز می‌شود خودداری می‌کند. در مقابل همسر این مرد نیز مدعی است که شوهرش او را درک نمی‌کند و سعی دارد با این دارو‌ها او را بیمار روانی معرفی کند.

۱۸ بار اثاث کشی

این زوج برای آخرین راهکار به مرکز بهزیستی BHAI، مرکزی که به مردان گرفتار در پرداخت جهیزیه و خشونت خانگی کمک می‌کند مراجعه کرده اند، اما به نظر نمی‌رسد که مشکل آن‌ها حل شده باشد. شوهر این زن با ادعای آبروریزی نزد خانواده و همچنین خستگی از این روال زندگی دادخواستی را برای طلاق به دادگاه ارائه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سوسک واقعا چندشه.این سوسک ها اسمشون سوسری خونگیه که اصالتشون به آمریکا برمیگرده و تا صدسال پیش تو ایران و هند و کشورهای آسیایی نبود تا اینکه براثر واردات اجناس آمریکایی در آسیا هم انتشار یافت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خو اینم جانداره، چیکارش دارید سوسک بدبختو، خدا قیافه اینو اینطوری آفریده، قیافه شما رو هم یطور دیگه، که ظرر جانی بهتون رسونده سوسک آخه، زندگی خودشو میکنه با کسی هم کاری نداره، باز پلنگی چیزی تو آشپز خونه باشه، آدم از ترس جونش دیگه نمیره اون مکان، یه حرف منطقی، اما سوسک... خو درز ها رو بگیرید و از سوسک کش استفاده کنید، خو تو هر خونه ای برید سوسک میاد دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم چه شانس دارن و قدر نمیدونن بخاطرش هیژده بار خونه رو عوض کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب منم از سوسک میترسم تازه از مورچه گازی هم میترسم یعنی جوری داد میزنم ک اهل خونه سکته میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ولی سالی ۹ بار بخاطر سوسک و مورچه اسباب کشی نمیکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما که در عرض سه سال ۱۸ بار منزل عوض نکرده اید .حتما اگر شما هم اینقدر منزل عوض میکردید دچار این مشکل می شدید.