مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و نهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های ارتش آباد- سیراب یک دستگاه وانت نیسان حامل ۲ هزار ۵۰۰ کیلو چوب ناروند قاچاق را توقیف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، ارزش تقریبی محموله چوب را ۴۵ میلیون ریال بیان کرد.

ناکامی مسافران اتوبوس در انتقال بیش از ۲۵ کیلوگرم تریاک در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از کسب خبر از منابع مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر توسط ۲ قاقچاقچی از محور‌های مواصلاتی قزوین، موضوع شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دادند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: بلافاصله ماموران در قالب ۲ اکیپ به همراه ماموران اداره اطلاعات استان با استقرار در محور‌های مواصلاتی و کنترل خودرو‌های عبوری ۲ قاچاقچی را در ورودی شهر قزوین که در پوشش مسافر عازم استان‌های غربی کشور بودند شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در بازرسی صورت گرفته از وسایل همراه دستگیر شدگان ۲۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ علی بیگی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق خودرو در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران کلانتری ۱۱ پاسداران حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پبکان وانت با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: زمانی که ماموران انتظامی قصد متوقف کردن خودرو را داشتند، راننده بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شد که بعد از مدتی تعقیب و گریز، سرانجام خودرو متوقف و هر دو سرنشین آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان با اشاره به توقیف خودروی سرقتی در این عملیات و ارجاع پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در پی کسب خبری مبنی براستفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یکی از شرکت‌های اطراف قزوین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با تعامل با نماینده حقوقی اداره برق به محل اعزام و در بازرسی از محل ۱۹ دستگاه ماینر (ارز دیجیتال) قاچاق کشف کردند.

سرهنگ حاجیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ماینر‌های کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار