مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تجهیزات فنی و توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن جواد سعیدی ایذه، ظرفیت ارائه اینترنت خانگی افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور تحقق و برقراری عدالت ارتباطی و توسعه شبکه در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار، با همت و تلاش کارشناسان فنی حوزه شبکه، عملیات توسعه دیتای مخابرات، با کابل کشی و نصب تجهیزات فنی در مرکز تلفن کم ظرفیت جواد سعیدی ایذه اجرا شد و ظرفیت شبکه دیتا در این مرکز به ۹۶ پورت افزایش یافت.

او با بیان اینکه با توسعه فنی مخابراتی و افزایش ظرفیت شبکه دیتا در این مرکز، امکان بهره مندی بیش از پیش مشترکان تلفن ثابت مرکز جواد سعیدی ایذه از شبکه اینترنت پر سرعت خانگی adsl فراهم شد، افزود: با افزایش امکانات فنی دیتا در این مرکز، ساکنان این روستا می‌توانند با شماره گیری تلفن گویای ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام و از اینترنت Adsl خانگی بهره‌مند شوند.

فلاح زاده اظهار داشت: به منظور پاسخگویی به نیاز‌های مشتریان در خصوص استفاده بهینه از سرویس‌ها و سهولت دسترسی روستاییان از خدمات نوین ارتباطی، پروژه‌های توسعه شبکه مخابراتی با سرعت بیشتری در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار