لک گفت: در مقابل سن ایچ بازی سختی داشتیم.

سرمربی کراپ الوند در  حاشیه مسابقه  با سن ایچ  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با بیان اینکه در مقابل سن ایچ بازی سختی داشتیم گفت: از ابتدای بازی در مقابل سن ایچ مسلط بودیم و با خلق موقعیت‌های فراوان، بازی خوبی را ارایه کردیم، اما در دو موقعیتی که قبلا هم در خصوص حریف به بازکنان گوشزد کرده بودیم، گل خوردیم.

لک افزود: استفاده نکردن از موقعیت‌های مناسب از مهمترین ضعف‌های تیم ما در این بازی بود که امیدوارم برای دیدار‌های آتی روند بهتری را داشته باشیم.

او در خصوص داوری این دیدار هم گفت: داوران در این هفته‌های حساس در روند و نتیجه‌ی بازی تاثیر گذار هستند و متاسفانه در این بازی داوری خطای هند ما را می‌بیند، اما پنالتی صد در صد را به بهانه‌ی ندیدن سوت نمی‌زند.

سرمربی کراپ قزوین اضافه کرد: در این دیدار تیم داوری تحت تاثیر و فشار نیمکت حریف قرار گرفتند و خیلی با مراعات سوت زدند در حالیکه می‌توانستند پنالتی که در نیمه اول ندیدند را در نیمه دوم با توجه به شرایط ایجاد شده در بازی به نفع بازیکنان ما سوت بزنند.

در این دیدار که هفته ششم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بود تیم سن ایچ ساوه میهمان خود کراپ الوند قزوزن را ۲ بر ۱ شکست داد.

انتها‌ی پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار