از امروز شکر دولتی در اهواز توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از امروز در ۱۰ نقطه شناخته‌شده اهواز شکر دولتی با حضور بازرس عرضه می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از امروز در ۱۰ نقطه شناخته‌شده اهواز که هر ساله میوه شب عید و سایر اقلام اساسی را توزیع می‌کردیم، شکر دولتی با حضور بازرس عرضه می‌شود که امیدواریم با این اقدامات، نگرانی‌ها در خصوص شکر رفع شود.

نظری با بیان اینکه عرضه شکر در بسته‌بندی موجب می‌شود که این کالا خارج از شبکه عرضه نشود، بیان کرد: در زمینه بسته‌بندی، ظرفیت محدودی داریم و باید به صورت ۲۴ ساعته کار بسته‌بندی انجام شود تا مشکلی نداشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: مسئولیت تامین شکر شهر‌های شوشتر، مسجدسلیمان، گتوند و شوش را بر عهده شرکت کارون قرار داده‌ایم و تامین مابقی شهر‌ها را بر عهده شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گذاشته‌ایم و در حال تامین شکر فروشگاه‌های بزرگ مانند افق کوروش، رفاه و شهر خرید هستیم.

او افزود: پیرو دستور استاندار خوزستان مبنی بر ساماندهی شبکه‌های توزیع مرغ، جلسه‌ای برگزار و بحث‌های مفصلی انجام و مقرر شد که هر شب از اول تا پایان کشتار، بازرس در کشتارگاه مقیم باشد.

نظری تصریح کرد: فرم‌هایی تنظیم شده است تا نام و نام خانوادگی، آدرس دقیق و فروشگاهی که مرغ را تحویل می‌گیرد در این فرم‌ها درج شود و بازرس در خروجی کشتارگاه، فاکتور وزن‌شده و لیست توزیع را از هر خودرویی که قصد خارج شدن از کشتارگاه دارد، تحویل بگیرد و این کار در کشتارگاه‌ها در حال انجام است.

این مقام مسئول در پایان گفت: با بیان اینکه شبکه توزیع مرغ در خوزستان ساماندهی شده است، تصریح کرد: اجرای این کار‌ها در این ۲ روز منجر به رضایت نسبی شده است و برخی از دوستان عنوان کردند که امروز برای خرید مرغ رفتند و توانستند مرغ گیر بیاورند و روز‌های گذشته مرغ نبود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار