سرهنگ حاجتی گفت: در شهر دزفول با شرایط بحرانی کرونا روبه‌رو هستیم و پیشنهاد ما این است که برای کنترل کرونا، لازم است تعطیلی اعمال شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان گفت: در شهر دزفول با شرایط بحرانی کرونا روبه‌رو هستیم و پیشنهاد ما این است که برای کنترل کرونا این شهر لازم است ادارات و شهر به شکل تعطیل شود و مسئولان پای کار هستند و همکاری می‌کنند، ولی نیاز داریم مردم نیز با همکاری و رعایت ضوابط بهداشتی در کنترل کرونا کمک کنند.

او بیان داشت: بیمارستان دزفول از نظر ظرفیت، تکمیل شده و کادر درمانی به شدت تحت فشار است باید با تقویت طرح شهید سلیمانی و شناسایی بیماران مانع از فشار بیشتر بر کادر درمان شویم.

سرهنگ حاجتی افزود: برای کنترل کرونا لازم است مسئولان امر به شکل جدی مانع از برگزاری مراسم و دورهمی و مجالس عروسی و عزا شوند و تیم‌های بازرسی در سطح شهر براین مسئله نظارت داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه  حضرتولی عصر(عج)خوزستانادامه داد: طرح شهید سلیمانی یکی از طرح‌های موفق در مقابله با شناسایی و کنترل کرونا بوده که با حضور نیرو‌های جهادی در خوزستان در حال اجرا‌ است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.