ماجرای درگیری بازیکنان تیم امید گناوه با علم ادب تبریز چه بود؟

مدیرروابط عمومی باشگاه علم ادب تبریز درباره درگیری بازیکنان تیم امید گناوه در پایان بازی با این تیم توضیح داد.

بهمن جهدی مدیر روابط عمومی باشگاه علم ادب تبریز درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،گفت: در مسابقات هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم علم ادب تبریز و تیم امید گناوه بوشهر به مصاف هم رفتند.

 اوافزود:بازی رفت این دوتیم با اینکه علم ادب ۲ به صفر جلو بود، ولی با اشتباه داور بازی ۲ بر ۲ به سود امید گناوه تمام شد.

او بیان کرد: بااینکه بازی برابرشد، ولی حاشیه خاصی نداشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه علم ادب بااشاره به بازی برگشت گفت: به خاطر ماه مبارک رمضان ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه زیر نور در ورزشگاه شهرداری تبریز آغاز شد و روندبازی وداوری به ضررتیم علم ادب بود، یک گل سالم که تیم علم ادب زد، ولی داور مردود اعلام کرد وتقریبا داوری به سود امید گناوه بود.

جهدی گفت: در این بازی تیم علم ادب موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم مقابل را شکست دهد، گل دردقیقه ۴۸ توسط علیرضا عبدالله نژاد به ثمررسید.

او ادامه داد: این گل تا پایان بازی برقرار ماند وتیم علم ادب توانست با  ۲۸ امتیاز به رده دوم  صعودکند.

اوافزود: دردقیقه ۸۵ دروازبان شماره 1 تیم امید یاسر الهی و شماره 7 مرصاد فلاح نژاد دو بازیکنان تیم امیدگناوه شروع به جروبحث شدید و درگیری لفظی بایکدیگر کردند.

جهدی گفت: این دیدار در حالی به پایان رسید دوتا از مربیان تیم گناوه تقریبا لب خط میدان ایستاده بودند و بعد از سوت پایان دریک چشم به هم زدن دروازه‌بان تیم امید بندر گناوه باسرعت به وسط زمین آمد و به سمت یکی از بازیکنان این تیم حمله ور شد و برخی از اعضای کادرفنی این تیم به سرعت خود را داخل زمین رسانند تا از زد و خورد این دو بازیکن جلوگیری کنند،این درگیری تنها با زدوخورد همراه نبود و هر دو بازیکن الفاظ وفحاشی را نسبت به یکدیگر به کار بردند. تیم علم ادب در این حواشی که روزبازی رخ داد ناظر و ببیننده بود.

او در ادامه گفت: بازیکنان علم ادب سعی کردند فضا را آرام کنند.

او همچنین گفت:با حمله ور شدن و پرتاب بطری آب تنی چند از بازیکنان تیم استان بوشهر به سوی تیم میزبان همراه بود.

 

مدیرروابط عمومی باشگاه علم ادب تبریز درپایان گفت: روز بعد از بازی زلزله‌ی گناوه اتفاق افتاد و ما در کنار مردم استان بوشهر و بویژه مردم گناوه هستیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
طناب پاره کردن انگار