مدیر کل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت:سال گذشته بیش از ۱۴ هزار جلد کتاب از طرف شهروندان و نهاد‌های فرهنگی به مجموعه کتابخانه‌های استان اهدا شده است.

محمد مخدومی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در طول سال ۹۹، چهارده هزار و ۷۴ جلد کتاب درسی و غیر درسی (در تمامی رده‌ها از جمله ادبیات، تاریخ، دین و علوم اجتماعی) از طرف اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، کتابخانه ملی جمهوری اسلامی و شهروندان به مجموعه کتابخانه‌های کردستان اهداء شده است.

او با اشاره به اینکه فعالیت این نهاد به دلیل شیوع کرونا در سال گذشته بیشتر در فضای مجازی و استفاده از پیام رسان‌ها بوده است، افزود: اجرای طرح پیک کتاب برای ارسال کتاب به درب منازل اعضاء، اجرای نشست‌های کتاب خوان در فضای مجازی، قصه گویی، نقاشی، آموزش کاردستی، مسابقات کتابخوانی و سایر فعالیت‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی صورت گرفته است.

این مقام مسئول اذعان کرد: هم اکنون ۸۱۲ هزار و ۷۱۳ نسخه کتاب در کتابخانه‌های استان کردستان وجود دارد که در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت:در حال حاضر ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های استان عضویت دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.