مسئول روابط عمومی اورژانس قم:

سه نفر در حوادث ترافیکی قم جان باختند

عبدی گفت: در حوادث ترافیکی یک هفته گذشته استان قم، سه نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مسعود عبدی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ قم گفت: در یک هفته گذشته ۶ هزار و ۵۷۲ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به انجام یک هزار و ۹۳۱ ماموریت شد.

عبدی اضافه کرد: در این مدت ۳۳۵ حادثه ترافیکی رخ داد که ۲۹۵ مورد شهری و ۴۰ مورد در محور‌های مواصلاتی بوده است.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ قم بیان کرد: در این حوادث ۴۲۸ نفر مصدوم شدند که ۲۹۳ نفر به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل و ۱۳۲ نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

عبدی با اشاره به حوادث ترافیکی منجر به فوت، گفت: ساعت ۳:۴۱ روز ۲۵ فروردین‌ماه جاری تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با مانع باعث فوت جوان ۲۲ ساله و مصدومیت شدید جوانی ۳۰ ساله شد.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ قم تصریح کرد: ۲۱۴ مورد از حوادث ترافیکی و ۲۶۵ نفر از مصدومان مربوط به موتورسیکلت‌سواران بوده است.

او افزود: این حادثه در خیابان خاکفرج رخ داده است که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

به گفته مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ قم، ساعت ۲۰:۰۷، ۲۴ فروردین‌ماه جاری نیز تصادف عابر با یک دستگاه پژو که در خیابان ۵۵ متری عماریاسر رخ داد، منجر به فوت خانمی حدودا ۴۷ ساله شد.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار