فرمانده انتظامی استان کرمان از زمین گیر شدن قاچاقچیان مواد مخدر در دل کویر شهرستان بم و کشف ۱۰۱ کیلو حشیش و دستگیری ۳ قاچاقچی،خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد اشرار و قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از کشور‌های شرقی به استان کرمان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی از رزمندگان قرارگاه ابوذر در سراسر استان، مسیر تردد اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در کویر شهرستان بم تحت کنترل تکاوران قرار گرفت که در ادامه ماموران با مشاهده کاروان موتوری اشرار طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه با آتش پرحجم آنان را زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: با توجه به تاریکی شب و فرار اشرار و قاچاقچیان به سمت ارتفاعات منطقه در این عملیات ۳ دستگاه موتورسیکلت تریل با ۱۰۱ کیلو حشیش کشف شد.

سردار ناظری در ادامه گفت: با روشن شدن هوا و پاک سازی منطقه ۳ نفر از قاچاقچیان دستگیر و یک دستگاه خودرو وانت پیکان نیز توقیف شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.