سخنگوی باشگاه استقلال گفت: کادر مدیریتی باشگاه استقلال حامی بازیکنان و اعضای تیم است و امیدوارم نتایج خوب استقلال ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری آنلاین اظهار داشت: امیدوارم روند پیروزی تیم فوتبال استقلال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همچنان ادامه داشته باشد. باید بگویم بازیکنان و کادر فنی بسیار زحمت کشیده اند و کادر مدیریتی هم حامی تیم است.

او ادامه داد: امیدوارم با صعود از مرحله گروهی در دیگر مراحل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم موفق ظاهر شویم. برای استقلال بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و باید بگویم در بازی برابر الشرطه و الاهلی بسیار عملکرد خوبی داشتیم.

نظری افزود: فارغ از کرونا شرایط این روز‌های ورزش به خصوص در دنیای فوتبال خوب است. نمایندگان ایران در آسیا  تاکنون خوب عمل کرده اند و تیم استقلال در هر ۲ بازی خود درخشیده و مطابق انتظارات هر ۲ بازی را پُرگل پشت سر گذاشته که اتفاق خوبی است.

او در پایان خاطر نشان کرد: فارغ از سه امتیاز، بردهای پرگلی را پشت سر گذاشته ایم که می‌تواند روی روحیه تیم تاثیر بگذارد. شاید بازی با الدحیل قطر سخت‌ترین بازی ما باشد، اما امیدواریم این دیدار را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.