فرمانده انتظامی آبادان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز به مدت ۲ روز دریکی از نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت به مدت ۲ روز در یکی از نقاط آلوده این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ ذوالفقاری به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ماموران کلانتری یاد شده در اجرای این طرح در یکی از نقاط جرم خیز حوزه استحفاظی خود که برگرفته از مطالبات عمومی بوده ۲ سارق، ۳ نفر خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده تعداد ۳ فقره سرقت مغازه، ۴ فقره سرقت سیم برق و ۵ فقره سرقت منزل و وسائط نقلیه اعتراف کردند، بیان داشت: در بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه مجرمان یکدستگاه خودرو پرایدسرقتی از شهرستان همجوار، یک قبضه سلاح جنگی کلاش، یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۷۰ متر کابل برق فشارقوی و مقادیری انواع موادمخدر کشف شد.

سرهنگ زلقی عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.