مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از لغو تمامی مرخصی‌های برون شهری رانندگان تاکسی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در پی خیزش موج چهارم کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری و مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تمامی مرخصی‌های برون شهری رانندگان تاکسی تا اطلاع ثانوی لغو شد.  

وی اظهار کرد: با توجه به این تصمیم که جهت حفظ سلامتی تاکسیرانان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده است، از تاکسیرانان خواهشمندیم که ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از تجمع در خطوط و ایستگاه‌ها خودداری کنند.

عرشیان افزود: همچنین با توجه به تعطیلی دفاتر پیشخوان، تاکسیرانانی که تاریخ اعتبار پروانه فعالیت آنان به پایان رسیده، تا اطلاع ثانوی نیازی به تمدید اعتبار مجوز خود ندارند و در صورت بازگشایی دفاتر پیشخوان می‌توانند به این دفاتر مراجعه نمایند.

 وی یادآور شد: استفاده از ماسک توسط رانندگان در هنگام فعالیت الزامی است و در صورت استفاده نکردن از ماسک با متخلفان مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

عرشیان عنوان کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونای استان، خرید و فروش و نقل و انتقال خودرو تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد که بر همین اساس از رانندگان تاکسی خواهشمندیم از مراجعه به سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانان خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار