رئیس هیأت کشتی استان همدان از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا یاری رئیس هیأت کشتی استان همدان از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در همدان خبر داد.

او با اشاره به میزبانی استان از اردوی آزادکاران جوانان کشتی کشور گفت: مدت‌‎ها بود پیشنهاد میزبانی از اردوی یکی از تیم ‎های ملی را به فدراسیون داده بودیم که با پیگیری‎ هیأت و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان، موافقت فدراسیون را برای میزبانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان دریافت کردیم.

رئیس هیأت کشتی استان همدان افزود: این اردو با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی صادره از ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد و قطعاً با تدابیر لازم و آزمایشاتی که انجام خواهد شد، ابتدا به دنبال سلامتی ورزشکاران هستیم.

یاری تأکید کرد: این اردو از ششم اردیبهشت‌ماه امسال آغاز خواهد شد و یک فرصت استثنایی برای کشتی‌گیران مستعد استان است که در کنار این ملی‎ پوشان حضور پیدا کنند.

او اضافه کرد: در خلال این اردو نیز برای مربیان کشتی استان یک دوره کلاس دانش افزایی با حضور مربیان تیم ملی جوانان برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت کشتی استان همدان تصریح کرد: با برنامه ‎ریزی انجام شده به دنبال آن هستیم بهترین میزبانی را از تیم ملی جوانان داشته باشیم.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: ورزش ، کشتی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.