معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: قرارگاه‌های عملیاتی مقابله با کرونای مجموعه شهرداری تبریز با گروه‌های شغلی ممنوع از فعالیت در شرایط قرمز کرونایی در سطح شهر برخورد قاطع می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: قرارگاه‌های عملیاتی مقابله با کرونا در راستای اجرای دستورالعمل‌های صادره ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز فعالیت خود را از ۱۹ فروردین در تمامی مناطق ده گانه شهر تبریز آغاز کرده اند.

او با بیان اینکه در این راستا بیش از سه هزار و ۶۰۰ تذکر کتبی و شفاهی به واحد‌های صنفی ممنوع از فعالیت صادر شده است، گفت: عوامل قرارگاه‌های ده گانه مستقر در مناطق در مرحله اول اقدام به ارائه تذکر شفاهی و کتبی به متخلفان از دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا کرده و در صورت عدم توجه به این تذکرات اقدام به پلمب واحد صنفی می‌کنند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: همچنین گشت‌های خودرویی مجهز به سیستم‌های هشدار دهنده در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا هشدار‌های لازم را با همکاری سایر اعضای ستاد کرونای  شهرستان تبریز به شهروندان اعلام می‌کنند.

قربانیان تبریزی از شهروندان خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده، دستورالعمل‌های بهداشتی مانند ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از حضور غیرضروری در خارج از منزل و سفر‌های درون شهری را به شدت رعایت کنند تا ویروس کرونا در جامعه ریشه کن شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.