احداث ٢۴٠ کیلومتر راه در آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته به طول ٢۴٠ کیلومتر راه در استان احداث شده است.

سیدمحسن حمزه‌لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در سالی که گذشت، ٢۴٠ کیلومتر راه به ارزش ١٠ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال در مناطق مختلف استان احداث شده است.

او ادامه داد: در سال گذشته آغاز عملیات اجرایی ۶ هزار و ٣۶٨ واحد طرح اقدام ملی مسکن و اتمام ۴ هزار و ۶٣٧ واحد مسکن مهر، شاخص‌های توسعه بخش راه و مسکن استان را جهش داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی سپس از آغاز پویش ١۴ در استان خبر داد و افزود: از فردا یک اردیبهشت به فاصله هر ١٠ روز، ١۴ پروژه از طرح‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

حمزه لو تاکید کرد: پویش ١۴، فرصتی برای آشنایی با پشتیبانی از برنامه‌ریزی، مدیریت دقیق زمان و منابع برای تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور، ارتقای کیفیت مسیر‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی، تحویل مساکن مهر و شتاب در اجرای طرح اقدام ملی مسکن است.

او با بیان اینکه شعار «ما راه جهش تولید را می‌سازیم» چراغِ راهِ مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است، تصریح کرد: امسال که با درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده، همت جمعی برای شکوفایی ماموریت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان شکل گرفته تا کار‌های ماندگار عرصه راه، مسکن و شهرسازی برای مردم ارائه شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.